PlayStation 5 se představil na Oxford Circus

Přišla společnost Sony s nevídaným nápadem – využít ikonický kruhový symbol londýnského metra, který vypadá velmi podobně jako červené tlačítko na herním ovladači PlayStationu.

E.ON podpořil zdravotníky

Společnost E.ON se během druhé vlny pandemie, která zasáhla Českou republiku na podzim roku 2020, rozhodla podpořit české nemocnice a zdravotníky v první linii v boji proti Covidu-19.

Myslíme na tebe

Milton Keynes shopping centre launched an initiative in the true Christmas spirit helping local elderly people feel connected to their community

Sweetheart Saver

Megabus zahájil svoji první PR kampaň na konci roku 2019. Hlavním cílem iniciativy bylo vytvořit emoce zákazníků ke značce, což by podpořilo jejich rozhodování o výběru dopravce a hrálo roli kromě samotné nabídky levných jízdenek

Zaostřeno na PR

Rok 2020 byl rekordním rokem pro značky, které komunikují a jednají v souladu s principy CSR. PR ale není altruistická disciplína a aktivity musí být vždy spojeny s obchodními cíli.

Level Up Your Game

Dr. Max a This Is Locco měli skvělý nápad využít spotřebitelský trh Gen Z, přičemž farmaceutické výrobky byly představeny jako způsob zvýšení výkonu

Jedno století nestačí

Prostřednictvím cílené kampaně s vynikajícími vizuály a nákupem chytrých médií oslavila Škoda 125 let v České republice

Zachraňuj v Praze

Zdravotnická záchranná služba hl. m. Prahy vytvořila ve spolupráci s produkční společností Hypermarket Film dva zábavné spoty, které s nadsázkou poukazují na rozdíl mezi představami a realitou práce u záchranné služby