Týden vzpomínek na padlé válečné hrdiny Commonweatlhu

Komise společenství národů pro válečné oběti (CWGC) zahájila v letošním roce novou iniciativu, jíž cílem je v lidech probudit zvědavost a zájem o padlé válečné hrdiny, kteří zahynuli během první nebo druhé světové války.

ZOOT otevírá své brány

Nová kampaň ZOOTu, oblíbeného českého e-shopu s módou, vykresluje značku v netradiční roli zaměstnavatele, který přichází s nabídkou skvělé pracovní příležitosti

Jste silnější, než si myslíte

Česká spořitelna před časem představila víceformátovou rozsáhlou komunikační kampaň, která vychází z průzkumu naznačujícího, že Češi mají podprůměrné sebevědomí.

Královský rozhovor

Rozhovor prince Harryho a Meghan Markle s Oprah Winfreyovou byl pro britskou královskou rodinu velkou událostí

First Aid Toolkit

S úmyslem zvýšit povědomí veřejnosti o základních technikách první pomoci se Britský Červený kříž rozhodl navázat spolupráci se sociální síti TikTok.

Životní profesionálové

Becherovka, oblíbená značka mezi českými lihovinami, představila novou komunikační kampaň, ve které se zaměřila na myšlenku “životních profesionálů” – lidí, kteří se umějí radovat i z každodenních maličkostí, které jim život přináší.

Freedom is the Way of Life

U příležitosti 31. výročí sametové revoluce připomněl slovenský výrobce cyklistických oděvů Isadore silný příběh

Každá láska je láska

Kampaň společnosti Absolut s názvem Každá láska je láska navazuje svým obsahem na předchozí komunikovaná témata této značky