PlayStation 5 se představil na Oxford Circus
Přišla společnost Sony s nevídaným nápadem – využít ikonický kruhový symbol londýnského metra, který vypadá velmi podobně jako červené tlačítko na herním ovladači PlayStationu.
Přišla společnost Sony s nevídaným nápadem – využít ikonický kruhový symbol londýnského metra, který vypadá velmi podobně jako červené tlačítko na herním ovladači PlayStationu.
Společnost E.ON se během druhé vlny pandemie, která zasáhla Českou republiku na podzim roku 2020, rozhodla podpořit české nemocnice a zdravotníky v první linii v boji proti Covidu-19.
Milton Keynes shopping centre launched an initiative in the true Christmas spirit helping local elderly people feel connected to their community
Megabus zahájil svoji první PR kampaň na konci roku 2019. Hlavním cílem iniciativy bylo vytvořit emoce zákazníků ke značce, což by podpořilo jejich rozhodování o výběru dopravce a hrálo roli kromě samotné nabídky levných jízdenek
Isadore commemorated the 31st anniversary of the Velvet Revolution through a special joint project with non-profit organisation Post Bellum
Rok 2020 byl rekordním rokem pro značky, které komunikují a jednají v souladu s principy CSR. PR ale není altruistická disciplína a aktivity musí být vždy spojeny s obchodními cíli.
Dr. Max a This Is Locco měli skvělý nápad využít spotřebitelský trh Gen Z, přičemž farmaceutické výrobky byly představeny jako způsob zvýšení výkonu
Prostřednictvím cílené kampaně s vynikajícími vizuály a nákupem chytrých médií oslavila Škoda 125 let v České republice
Mercedes vytvořil pro svůj vlajkový sedan digitální spuštění, které zdůraznilo silné zprávy značky relevantní pro dnešek
Zdravotnická záchranná služba hl. m. Prahy vytvořila ve spolupráci s produkční společností Hypermarket Film dva zábavné spoty, které s nadsázkou poukazují na rozdíl mezi představami a realitou práce u záchranné služby