Build a Life
Britská společnost s B&Q nabízející sortiment pro DIY, tvoření a potřeby pro úpravy domácnosti představila novou PR a marketingovou kampaň, v níž oslavuje moc domácího kutilství pozitivně ovlivnit životy lidí
Britská společnost s B&Q nabízející sortiment pro DIY, tvoření a potřeby pro úpravy domácnosti představila novou PR a marketingovou kampaň, v níž oslavuje moc domácího kutilství pozitivně ovlivnit životy lidí
Německá vláda stojí za nedávným uvedením tří reklamních spotů, které se pokoušejí do aktuální koronavirové situace vnést alespoň trochu humoru a veselí
Co vznikne, když dáte dohromady jednoho českého miliardáře a jednu na poslední chvíli staženou objednávku českých klavírů? Jedna výborná příležitost pro skvělé PR.
Online přenos barevného festivalu Notting Hill Carnival do domácího prostředí byl pro Samsung skvělou příležitostí, jak odprezentovat svou nabídku 8K.
Nasvícený orchestr na pódiu v prázdné Dvořákově síni… tato série benefičních koncertů byla skvělou iniciativou pro dobu, ve které aktuálně žijeme.
Může být mytí rukou zábavné? Tato kampaň na sociálních sítích od společnosti McDonald´s vás přesvědčí, že rozhodně může!
Ať už s tímto nápadem přišel kdokoli, zaslouží si přidáno. A ostatní v kanceláři budou jen nevěřícně přemítat, proč je to nenapadlo také.
Jak nejlépe zareagovat na spekulace a nejistotu provázející příchod nové technologie? Zákaznicky orientovanou komunikací, která vyzdvihuje pozitiva!