Organizátoři: ZOOT
Popis iniciativy:
Nová kampaň ZOOTu, oblíbeného českého e-shopu s módou, vykresluje značku v netradiční roli zaměstnavatele, který přichází s nabídkou skvělé pracovní příležitosti. Společnost vsadila na sedm krátkých, vtipných videospotů, současně také rozeslala newsletter, v němž představila své hlavní zaměstnavatelské kvality. Kampaň využila mladistvou image značky, jež se profiluje jako zábavné a přátelské místo pro práci. Hlavním cílem ZOOTu je především zvýšit povědomí o sobě coby rostoucím českém zaměstnavateli.
Proč se nám tato kampaň líbí:
Je to velmi sympatický pokus, jak se v post-pandemické době odlišit od ostatních. Tím, že se ZOOT rozhodl představit své pracovní hodnoty prostřednictvím výstředních videí zaměřených především na jeho cílovou skupinu, tedy mladší generaci potenciálních zaměstnanců, se mu podařilo vykreslit práci, kterou nabízí, jako skvělou příležitost s možností stát se součástí jedinečné komunity. Současně společnost také ukázala, že být členem ZOOTí party může být zábava plná dobrodružství.
Komentář PR odborníka:
“Zoot v kampani vytěžil známý a hojně využívaný formát videa očekávání vs. realita, navíc zapojil i scénku "šílené kanceláře", která se jako trend šířila zhruba před 10 lety. Evidentně tak cílí na mladší generaci, která styl komunikace zná z prostředí influencerů a dokáže se s ním rychle ztotožnit. Osobně nerozumím výběru sedmi hodnot, který je těžko zapamatovatelný a náročný na dlouhodobou komunikaci. Osobně při tvorbě strategií vsázím na tři nejsilnější hodnoty, které se prolnou do všech komunikačních kanálů a s nadsázkou je zákazník vyjmenuje i o půlnoci po probuzení.”
– Michaela Pišiová