Organizátoři: Becherovka, Doblogoo, VCCP
Popis iniciativy:
Becherovka, oblíbená značka mezi českými lihovinami, představila novou komunikační kampaň, ve které se zaměřila na myšlenku “životních profesionálů” - lidí, kteří se umějí radovat i z každodenních maličkostí, které jim život přináší. Kampaň vysvětluje důležitost umění si poodstoupit od neustálého tlaku a nekonečných požadavků na úspěch, a zaměřila se proto na maličkosti všedního života. Tato iniciativa se obrací především na mladší publikum, které oslovuje prostřednictvím online video spotů, komunikací na sociálních sítí nebo za pomoci vizuálních materiálů přímo v místě prodeje.
Proč se nám tato kampaň líbí:
V neustálém shonu moderního života je velmi snadné zapomenout na malé radosti, které život přináší. Studie dokonce naznačují, že právě mileniálové patří mezi nejtvrději pracující generaci a tudíž vzkaz kampaně, že „úspěch nenalezneme pouze v práci“ je velmi důležitý. Díky tomu, že se tato iniciativa zaměřila také na nutnost občas si dopřát trochu odpočinku, obrací pozornost k „umírněnosti“ ve zcela novém světle: důležité není jen střídmé pití, ale také umírněný přístup k práci. Nakonec v sobě video spoty ztělesňují to, co nám všem – ale zejména mladým lidem – během lockdownu chybí nejvíce: společně strávené chvíle s přáteli a rodinou.
Komentář PR odborníka:
"Tuto kampaň jsem si vážně zamiloval! Je až neuvěřitelné, jak trefně vystihuje dobu, ve které žijeme. Myšlenky o životní rovnováze často propagují fitness trenéři nebo magazíny o životním stylu. A asi každý z nás se nad tím občas zamýšlí – třeba tehdy, když řešíme pracovní e-maily v sobotu večer. I tato kampaň vyjadřuje určité znepokojení nad některými aspekty dnešního života, ale dělá to bez zbytečného zpytování lidské duše. Jednoduše lidem připomíná, aby si naplno užili okamžiků, ve kterých nemusí vydělávat peníze nebo se hnát za nějakým cílem. Je to velmi příjemná iniciativa a její poselství jde až překvapivě do hloubky. Dávám velký palec nahoru!"
– Colin Brazier