Zadavatel a agentury: McDonald´s Polsko, DDB, GetHero, OMD Media House
Popis iniciativy:
McDonald´s představil na svých sociálních sítích zábavnou kampaň „Máte všechno ve svých rukách“ na podporu správného mytí rukou. Kampaň byla zahájena na TikTok účtu polského McDonald´s. Ve videu je zaměstnankyně McDonald´s v restauraci ve městě Białystok na severovýchodě Polska a Babci, populární postavička z předchozí kampaně McDonald´s. 30sekundové video obsahuje původní song od rappera Mateusze Holaka a choreografii, která pomáhá lidem si zapamatovat, jak si mají správně mýt ruce. Video mělo několik set tisíc zhlédnutí. Do kampaně a dalších videí byli postupně zapojeni zaměstnanci McDonald´s po celém Polsku.
Proč se nám tato kampaň líbí:
Kampaň „Máte všechno ve svých rukách“ ukazuje sílu marketingu na sociálních sítích. Jedno 30sekundové video může pomoci rozptýlit řadu stereotypů a mylných názorů na značku. Toto video, a i ta další, která následovala, ukazují zaměstnance polských restaurací McDonald´s, jak se baví a zároveň pomocí tance „Máte všechno ve svých rukách“ propagují hygienu a čistotu nejen v restauracích, ale i na veřejnosti. To, že byla kampaň spuštěna na TikToku, mělo jasný záměr – propagovat správné mytí rukou i mezi mladší generací.
Komentář PR odborníka:
„Je to skvělé. Propojení hudby, výborného střihu a této konkrétní platformy ukázalo, že mytí rukou může být zábava, a to i v očích mladší generace, která si možná myslí, že je to nuda nebo něco zbytečného. Kampaň je skvělým příkladem, jak může PR pracovat ve veřejném zájmu. A to ani nezmiňuji, že to krásně ukazuje McDonald´s jako společensky odpovědnou firmu.“
– Adrian Wheeler