Organizátoři: Česká spořitelna
Popis iniciativy:
Česká spořitelna před časem představila víceformátovou rozsáhlou komunikační kampaň, která vychází z průzkumu naznačujícího, že Češi mají podprůměrné sebevědomí. Podle zjištěných dat se s tímto tvrzením identifikuje 33 % Čechů, 45 % z nich si nedokáže vybavit chvíli, kdy byla Česká republika silná jako národ a 54 % se domnívá, že sebevědomí Čechů je nižší, než by mělo být. Cílem kampaně je ukázat, že také největší tuzemská banka na trhu se zajímá a záleží jí na úspěchu českých občanů, které se snaží povzbudit a pomáhá jim v dosažení jejich cílů, ať už jsou jakkoli velké.
Proč se nám tato kampaň líbí:
Nový komunikační koncept České spořitelny byl zahájen ve velkém stylu, konkrétně rozsvícením nápisu #silnější nad Pražských hradem prostřednictvím využití stovky dronů. Kampaň, která následně vylíčila Čechy jako schopné jedince, pokračovala v televizních spotech, objevila se v podobě vizuálních materiálů na veřejných místech a také byla komunikována na sociálních sítích. Pro prominentní a historicky významnou banku, jakou je Česká spořitelna, představuje tato kampaň skvělý způsob, jak podpořit úspěchy jednotlivců i celého národa. Novému konceptu se také daří úspěšně propojit představy o osobních a obchodních úspěších, banka se přitom opírá o zjištění, že 47 % českých podnikatelů nedokáže jmenovat příklad silného českého byznysmena.
Komentář PR odborníka:
“Zdravá míra sebevědomí je rozhodující pro úspěch a osobní rozvoj každého člověka. A každý z nás, kdo tuto vlastnost má, může zároveň ovlivnit směřování celé společnosti. Firmy si toto začínají uvědomovat a budují pod svou značkou různé kampaně jako Česká spořitelna s projektem jste #silnější, než si myslíte. Je to příklad toho, že byznys přináší nové hodnoty do společnosti a má možnosti ji formovat ušlechtilým směrem.”
– Pavel Fara